logo RL white XL

Service en support

Een Ringlight Rig, slider of stabilizer is een knap ontwerp, helemaal gericht op optimaal gebruiksgemak. Gewicht is een belangrijke factor en daarom zijn Ringlight accessoires zo licht mogelijk en fijn geconstrueerd. Het maakt ze niet bovengemiddeld kwetsbaar, maar een stoere Hollandse jongen kan best wel eens overmoedig een stelschroef te hard aandraaien.

Dan is het goed om te weten dat Ringlight een goede fabrieksgarantie van twee jaar op haar producten biedt. En dat het zusterbedrijf van TSE Imaging, Tokina Service Europe, het officiële service punt voor Ringlight in de Benelux is. Want wij zijn het aan al onze merken verplicht een top-service te verlenen en voor Ringlight is dat uiteraard niet anders. In ons hoofdkantoor in Almere beschikken wij over voldoende voorraad van vervangingsonderdelen en onze technische staf beschikt over de kennis en ervaring die een snelle en doelmatige oplossing van een incident mogelijk maakt.

Voor het verkrijgen van service, garantie of een andere support vervoeg je je in principe bij het verkooppunt waar je jouw video support hebt gekocht. (Ook als dat een internetwinkel was.) Alle wederverkopers van consumentenproducten hebben zij de wettelijke plicht hun kopers service te verlenen. In het algemeen zal een winkel een product naar het officiële servicepunt opsturen. Wanneer er van garantie sprake is en je zowel de aankoopnota als de originele verpakking mee inlevert, zijn aan herstel of vervanging geen kosten verbonden. Is garantie niet (meer) van toepassing, dan zullen veel winkels uit coulance de behandelings- en transportkosten aan hun trouwe klanten niet doorberekenen.

20130615P6150179